Historia

Z Just Survive Wiki
Skocz do: nawigacja, szukaj

H1Z1 - Dotychczasowa historia

Przetrwałem, z jakiegoś powodu udało mi się uniknąć zarażenia przez ostatnie 15 lat. Lecz czasy są coraz trudniejsze. Nie ufałem nikomu. Ktoś mi pomagał przez ten czas, zastanawiam się kto to był. Gdy kogoś spotykam myślę tylko kiedy polecą pociski. Zdecydowanie... życie nie jest takie jak kiedyś.

Zwą to H1Z1, jakiś nowy rodzaj wirusa, Nie wierzę, że ten wirus minie z czasem. Wszyscy z nas, ocaleńców którzy przeżyli wiemy, że to koniec ludzkości, nie mam teraz o tym zdania. Kiedy to się zaczęło każdy zarażony umierał szybko... nie dało się nad tym zapanować. Nie ma już nadzieji ... Mieliśmy okazję opłakiwać śmierć naszych synów, córek, żon... naszych rodzin. Wszystko odeszło...

Początkowa infekcja zabrała tysiące istnień na całym świecie, następnie te tysiące zostały zwiększone dziesięciokrotnie, pod koniec pierwszego tygodnia, miliony ludzi umarło. Infekcja nie jest na szczęście w powietrzu, ale nawet coś prostego było w stanie zainfekować ofiarę. Co drugie ciało stawało się miejscem zarażenia, nie było już odwrotu. Brak lekarstwa... brak czasu... brak nadziei. Czym sobie na to zasłużyłem?

Wydaje mi się, że wszystko na świecie chce mnie zabić. Na początku chodziło tylko o znalezienie jedzenia i pożywienia, następnie zależało mi na znalezieniu schronu i zapasów. Potrzebujemy naboi, nie pancerza. Bronie oznaczają przetrwanie. Przyjaciele... czym oni są... kto to jest?

W tych czasach, samotny ocalały jest ofiarą, kiedy nią jesteś, jesteś łatwym łupem. Nawet my, ludzie widzimy się wzajemnie jako przedmioty i przeszkodę. Nigdy nie wiesz kiedy umrzesz. Jesteś jak zwierzę to to czym jesteśmy teraz... mordercami zdolnymi zrobić wszystko żeby przetrwać.

Noce mogą być trudne... jedynym wyjściem jest rozpalenie ogniska. Gorący posiłek i trochę ciepła są wszystkim co może ci pomóc w nocy... Trzymanie swojego ogniska niewidocznego jest wyzwaniem... światło przyciąga wszystko, od zarażonych do innych ocaleńców, i zapach jedzenia przyciąga głodne wilki i niedźwiedzie. Czasami deszcz uniemożliwia rozpalenie ogniska.

  • H1Z1 - jest nową grą Free-to-Play massively multiplayer online (MMO) od Sony Online Entertainment (SOE).

Akcja gry toczy się jakiś czas po infekcji, która zdziesiątkowała ludzkość i skupia się na graczach walczących dzień w dzień o przetrwanie, chodzi o wszystko od prostych czynności jak znalezienie jedzenia i wody lub schronu na świecie przepełnionym zainfekowanymi Zombie przez których inni gracze mogą stać się twoimi sojusznikami lub nowymi wrogami. Głównym celem gry jest przetrwać tak długo jak jesteś w stanie.