Świat i Mapa

Z Just Survive Wiki
Skocz do: nawigacja, szukaj
Opisana mapa
Mapa Topograficzna
Złożona mapa z gry

Świat Gry - Tworzenie świata zostało zainspirowane przez wyspę Poveglia, która była kolonią dla osób zakażonych w osiemnastym wieku. Obecnie mapa ma 4096 kilometrów kwadratowych, ale w dlaszym rozwoju wczesnego dostępu twórcy zapowiedzieli powiększenie mapy do 16384 kilometrów kwadratowych. Ostateczna wielkość będzie zależała od ilości graczy na serwerach. Świat będzie ładował się dynamicznie, aczkolwiek wczytywanie będzie się odbywało w tle i nie powinno przeszkodzić w rozgrywce.

Odnajdywanie się na mapie[edytuj | edytuj kod]

Komenda[edytuj | edytuj kod]

W grze istnieje komenda /loc. Pozwala ona na wyświetlenie koordynatów pozycji gracza. W trakcie wczesnego dostępu komenda będzie używana aby znaelźć pozycję błędów jakie wystąpiły na mapie. Twórcy jeszcze nie określili co się stanie z komendą po przejściu gry do pełnej wersji.

Mapy Online[edytuj | edytuj kod]

Społeczność również postanowiła pomóc zabłąkanym graczom poprzez stworzenie interaktywnych map. Kilka przykładów możecie znaleźć na liśie poniżej:

Wiele z powyższych map ma wsparcie dla komendy /loc, przy jej wklejeniu można uzyskać lokację i kierunek gracza.